Status tržišta i trendovi potrošnje jeftinih nogometnih dresova

jeftini nogometni dresovi zauzimaju značajan udio globalnog tržišta sportske robe, posebno popularni među zemljama u razvoju i mladim potrošačima. S globalnom popularnošću nogometa, potražnja za pristupačnim dresovima nastavlja rasti, što dovodi do ogromnog lanca industrije pristupačnih dresova. Podaci pokazuju da je globalno tržište "jeftinih nogometnih dresova" doseglo 4,5 milijardi dolara u 2022. godini, s godišnjom stopom rasta od približno 8%.


Ovi dresovi se prvenstveno kategoriziraju u tri vrste: službeno licencirane, pristupačne verzije, originalni artikli na rasprodaji i imitacije dresova. Službeni dresovi za navijače obično koštaju između 30 i 60 dolara, približno 40% jeftinije od izdanja za igrače, što ih čini preferiranim izborom za većinu navijača. "Jeftini nogometni dresovi" po cijeni ispod 20 dolara na platformama e-trgovine uglavnom dolaze od ugovornih proizvođača u jugoistočnoj Aziji i Kini. Iako ovi proizvodi nemaju službeno odobrenje, zadovoljavaju potrebe navijača koji paze na budžet.


Značajno je da je baza potrošača za "jeftine nogometne dresove" usmjerena na mlađu publiku. Studenti u dobi od 18 do 25 godina čine preko 60% svih kupnji dresova. Oni daju prednost društvenoj privlačnosti i trendovskom izgledu dresova nad apsolutnom kvalitetom. Ova promjena u stavovima potrošača potaknula je mnoge brendove da lansiraju jeftinije, ali elegantne linije dresova kako bi privukli mlađe potrošače.

Comments

Popular posts from this blog

Kako odabrati "dječji dres" prikladan za djecu?

Dres Lamina Yamala: Simbol uspona zvijezde u usponu Barcelone

Vodič za kupnju dječjih nogometnih dresova: Udobnost i sigurnost