Status tržišta i trendovi potrošnje jeftinih nogometnih dresova
jeftini nogometni dresovi zauzimaju značajan udio globalnog tržišta sportske robe, posebno popularni među zemljama u razvoju i mladim potrošačima. S globalnom popularnošću nogometa, potražnja za pristupačnim dresovima nastavlja rasti, što dovodi do ogromnog lanca industrije pristupačnih dresova. Podaci pokazuju da je globalno tržište "jeftinih nogometnih dresova" doseglo 4,5 milijardi dolara u 2022. godini, s godišnjom stopom rasta od približno 8%.
Ovi dresovi se prvenstveno kategoriziraju u tri vrste: službeno licencirane, pristupačne verzije, originalni artikli na rasprodaji i imitacije dresova. Službeni dresovi za navijače obično koštaju između 30 i 60 dolara, približno 40% jeftinije od izdanja za igrače, što ih čini preferiranim izborom za većinu navijača. "Jeftini nogometni dresovi" po cijeni ispod 20 dolara na platformama e-trgovine uglavnom dolaze od ugovornih proizvođača u jugoistočnoj Aziji i Kini. Iako ovi proizvodi nemaju službeno odobrenje, zadovoljavaju potrebe navijača koji paze na budžet.
Značajno je da je baza potrošača za "jeftine nogometne dresove" usmjerena na mlađu publiku. Studenti u dobi od 18 do 25 godina čine preko 60% svih kupnji dresova. Oni daju prednost društvenoj privlačnosti i trendovskom izgledu dresova nad apsolutnom kvalitetom. Ova promjena u stavovima potrošača potaknula je mnoge brendove da lansiraju jeftinije, ali elegantne linije dresova kako bi privukli mlađe potrošače.
Comments
Post a Comment